Autobiografia: Prebudenie: 2. časť.

2. února 2012 v 20:21 | Aya Tenshi |  About Gackt <3
Konnichiwa ^^



Taakže.. :) aj napriek vysokej teplote a môjmu trojitému videniu sem dávam pokračovanie.. :) dúfam že sa bude páčiť ;)




2. Motocyklová nehoda, ktorá mi ukázala moje limity


Môj otec bol vrtký človek. Prvý krát ma učil riadiť, keď som mal 12. Nebola tam automatická prevodovka, ale ručná. Povedal, že by nebolo dobré, keby som riadil, tak ma učil zo sedadla spolujazdca.

Prvý krát, keď som šiel na motorke, mal som už všetky vedomosti o tom, kde je plyn, spojka a tak som mohol jazdiť. Spočiatku som jazdil naozaj pomaly. Myslím, že som mal 17.

Bike, na ktorom som sa naučil jazdiť bol Yamaha RZ250. Hoci to bola 250-tka, mala veľké kolesá a neporovnateľná s 400-kou. Pretože mala 2 piesty a veľké zrýchlenie. Bol naozaj rýchly. Keby som sa učil na inom bicykli, nemyslím, že by sa mi to páčilo rovnako. Spôsob akým som jazdil bol fakt nebezpečný. Myslím, že je zvláštne že som nikdy nezomrel. Ísť 70-80km/h, keď popri mne na ľavej strane ide auto, rád by som chytil náhlu zákrutu medzi telegrafným stĺpom a autom. Avšak, nehody som mal len zriedka.

Potom, jedného dňa, som jazdiť prestal.

V ten deň, pretože deň predtým pršalo, bolo na ceste veľa piesku. Jazdil som nebezpečne ako obvykle a na rohu sa moje pneumatiky zrazu začali šmýkať. Môj bicykel a ja sme sa kĺzali.

Bol to chodník na pravej strane. Videl som pred sebou betónovú stenu rovno pred sebou. Videl som, ako sa múr približuje.

Ja umriem!

V tom okamihu som sa pustil bicykla a pokračoval smerom k stene. Predné a zadné koleso sa dostali do priekopy pred múrom, bicykel vyletel do vzduchu a začal sa vracať späť ku mne. Videl som ho letieť ponad moju hlavu. Hneď nato bicykel spadol na cestu a vážne sa poškodil. Na ľavej strane rámu nebolo nič.

Moja pravá ruka bola zranená. Roztrhol som si ju na asfalte a ten som z nej potom vyškrabával nožom.

Prestal som jazdiť na motorkách. Bolo to tým, že som si uvedomil svoje hranice.

Potom som sa obrátil na autá. Mal som celkom 10 vozidiel.

Moje prvé auto bolo Toyota Toreno, nazývané aj "86" bolo to slávne auto s autoklubmi. To auto mal aj jeden človek z mangy "Initial D".

Aj keď som začal jazdiť na aute, svoje spôsoby jazdy som nezmenil. Často som si musel volať sanitku. Raz museli zavolať hasičov, lebo moje auto bolo v plameňoch.

Keď som vyliezol spod auta, najprv som sa uistil, že žijem. Potom, počas sledovania môjho napoly zničeného auta som roztržito začal fajčiť.

Potom mi volala moja ex priateľka. Pretože som to dievča veľmi ľúbil, jazdil som ľahkomyseľne. Aj keď sme k sebe stále chovali nejaké city, museli sme sa rozísť.

V telefóne začala plakať a kričať.

"Čo to robíš?"

Keď som počul jej hlas, uvedomil som si to po prvý krát. Čo do pekla robím, že ju to donútilo plakať?
Hanbil som sa.

Po tomto som prestal jazdiť tak divoko. Bolo to posledný krát, čo som jazdil nebezpečne.

Bol som neuveriteľne bezohľadný len pre to, že som chcel vidieť na druhú stranu. Avšak na konci som nebol schopný niečo vidieť.

Veľa mojich priateľov zomrelo. Chceli žiť ale umreli. No ja, ten, čo chcel vedieť aké je to zomrieť som stále nažive. Jednoducho som nedokázal zniesť ten pohľad.
 


Komentáře

1 Katsumi Katsumi | 3. února 2012 v 20:09 | Reagovat

Ani nevíš , jak jsem ráda , že tu autobiografii překládáš ! :-) Skvěle se to čte a Gackt mi připadá stále zajímavější . :-)

2 Aya Aya | E-mail | Web | 3. února 2012 v 20:34 | Reagovat

[1]: som rada, že si rada ^^" pravdupovediac, ja som tú autobiografiu ešte nečítala.. popri celom tom písaní a prekladaní sa na to nenájde čas.. :) ale akonáhle preložím poslednú kapitolu, dám sa do čítania :-)  :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama